ΘΕΑ

Περιεχόμενα

Ψηφιακές λύσεις από την Brain Insurtech, άρθρο της εφημερίδας «Η Ναυτεμπορική».

Δημοσιεύτηκε στις 30 Ιουλίου, 2019

Ένα νέο ψηφιακό εργαλείο φέρνει στον κλάδο της ασφαλιστικής αγοράς η start up με την επωνυμία Brain Insurtech. Η εν λόγω εταιρεία κατάφερε να συνδυάσει τη γνώση στον τομέα της τεχνολογίας με την πρακτική εμπειρία στον κλάδο της ασφαλιστικής αγοράς, αναπτύσσοντας ένα νέο ψηφιακό προϊόν που απλοποιεί τις διαδικασίες έκδοσης ασφαλιστικών συμβολαίων υγείας.

Όπως δηλώνει στη «Ν» ο Βασίλης Πλαβός, CEO και Investor Relations Manager της νεοφυούς εταιρείας, από την εμπειρία του στον ασφαλιστικό κλάδο αναγνώρισε ένα μεγάλο κενό στον χώρο των συμβολαίων υγείας, αφού οι διαδικασίες έκδοσης είναι αρκετά χρονοβόρες, καθώς μπορεί να διαρκέσουν από έξι έως τριάντα ημέρες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλοί πελάτες να αλλάζουν γνώμη στο μεσοδιάστημα και να μην πραγματοποιείται η πώληση και αυτό ακριβώς θέλει να αλλάξει η Brain Insurtech. Πιλοτική εγκατάσταση Σύμφωνα με τον κ. Πλαβό, οι εφαρμογές της νεοφυούς επιχείρησης βελτιώνουν την εμπειρία και τα δεδομένα της πώλησης ενός ασφαλιστηρίου υγείας, ώστε σε κάποιες περιπτώσεις ο συνεργάτης της ασφαλιστικής εταιρείας μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία επιτόπου. Χωρίς, δηλαδή, να περιμένει ο πελάτης 20 και 30 ημέρες όπως συμβαίνει ενίοτε σήμερα.

«Η αύξηση της αποτελεσματικότητας στην πώληση φέρνει αμέσως έσοδα στην ασφαλιστική» συμπληρώνει και υπογραμμίζει ότι «οι τεχνολογικές λύσεις της Brain Insurtech καλύπτουν όλα τα κανάλια πώλησης, είτε πρόκειται για ασφαλιστικούς συμβούλους είτε για τράπεζες ή το διαδίκτυο». Ο ιδρυτής της Brain Insurtech εξηγεί πως από τον περασμένο Σεπτέμβριο έχει ήδη αναπτυχθεί η πρώτη έκδοση της εφαρμογής και αυτήν την περίοδο βρίσκεται σε συζητήσεις για την πιλοτική εγκατάστασή της σε ασφαλιστική εταιρεία. Όπως επισημαίνει, «ήδη έχουμε πραγματοποιήσει επαφές με τις 11 από τις περίπου 20 ασφαλιστικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των ασφαλιστικών συμβολαίων υγείας στην Ελλάδα». Παράλληλα, όμως, όπως δείχνει και η εμπειρία από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου, η αγορά μετακινείται προς το διαδίκτυο.

Στην περίπτωση της υγείας, η διαδικασία είναι περισσότερο πολύπλοκη γιατί περιέχει πολύ μεγαλύτερο ρίσκο για τις ασφαλιστικές, αναφέρει ο κ. Πλαβός, προσθέτοντας ότι «οι λύσεις της Brain Insurtech καλύπτουν ακόμα και ένα chatbot», δηλαδή έναν ψηφιακό βοηθό πώλησης. Σε περισσότερο ώριμες ή μεγάλες αγορές, οι εταιρείες τεχνολογίας, όπως όμιλοι τηλεπικοινωνιών (ήδη το ανακοίνωσε ο ΟΤΕ που επεκτείνεται στις ασφάλειες), η Amazon κ.ά., πωλούν ήδη συμβόλαια υγείας. Στρατηγική στόχευση Εκτός από την ελληνική αγορά, η Brain Insurtech έχει στρατηγική στόχευση στις αγορές της Ασίας και ιδιαίτερα σε Ιαπωνία και Κίνα καθώς, όπως υποστηρίζει ο κ. Πλαβός, στις εν λόγω αγορές καταγράφεται επιχειρηματική και καταναλωτική κουλτούρα κοντά στη φιλοσοφία της Brain Insurtech.

Όσο για τα κεφάλαια, ο κ. Πλαβός υποστηρίζει πως «σε αυτό το στάδιο ενδιαφερόμαστε περισσότερο για συνεργασία με κάποιον angel investor, που θα μπορέσει να διευκολύνει την ανάπτυξη της εταιρείας».