ΘΕΑ

Περιεχόμενα
Avatar

Mamasflavours

Ταυτότητα της επιχείρησης

Αν σας ρωτούσα, ποια είναι η πρώτη σας σκέψη στο άκουσμα της λέξης ΜΑΜΑ??? Υποθέτω ότι η απάντηση θα ήταν αγάπη, σε συνδυασμό με έντονες γευστικές αναμνήσεις από τα αξεπέραστα χειροποίητα κουλουράκια και γλυκά της!

Αυτά λοιπόν, όπως, αρτοσκευάσματα, γλυκά κουταλιού, γλυκά ταψιού, πίτες και ζυμαρικά, και άλλα πολλά νόστιμα σπιτικά εδέσματα θέλουμε να τα κάνουμε γνωστά, μέσω της πρωτότυπης ψηφιακής μας πλατφόρμας mamasflavours**.gr.**

Δεν θα μπορούσαμε να βρούμε καλύτερους πρεσβευτές, από τους Ελληνικούς Γυναικείους Συν/μους με τους οποίους θα συνεργαστούμε, για να δημιουργήσουμε μαζί, ένα πρωτότυπο web portal, με σκοπό να πωλούν απευθείας τα παραδοσιακά τους προϊόντα και τις υπηρεσίες που διαθέτουν, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επίσης, θα τους υποστηρίξουμε σε θέματα μάρκετινγκ, εξαγωγών και εκπαίδευσης τα οποία είναι τρία από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ώστε βγαίνοντας στην παγκόσμια αγορά αγροδιατροφικών προϊόντων η οποία μετράει παρακαλώ πάνω από 55 δις δολάρια, να βρουν την θέση που τους αξίζει. 

Το όραμά μας?

Να ταξιδέψουν οι ελληνικές χειροποίητες παραδοσιακές γεύσεις σε όλον τον κόσμο και να ανασύρουν από τις μνήμες των ανθρώπων που θα τις γευθούν, εικόνες σπιτικής φροντίδας και αγάπης, όπως τότε….

H επιχειρηματική μας ιδέα κατατέθηκε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Νεανικής Επιχειρηματικότητας Aegean Startups του Πανεπιστημίου Αιγαίου τον Μάιο 2015, και κατέκτησε την 1η θέση στην κατηγορία ''Αγροτική Ανάπτυξη, Διατροφή - Υγεία''.

Δημόσια έγγραφα

    Δεν έχουν καταχωρηθεί έγγραφα

    Νέα - Ανακοινώσεις

    • 2ΙΟΎΛΙΟΣ 17

      Η 

      Η ομάδα της mamasflavours σε συνεργασία με το ΕΚΤ υποστήριξε τον Συνεταιρισμό Agromenelais από την Καρδίτσα, να προετοιμαστεί και να συμμετέχει στο Πανευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εξωστρέφειας Ready2Go! Τα πρώτα θετικά νέα ήλθαν με τον Συνεταιρισμό να περνάει στην Α' Φάση του Προγράμματος μαζί με λίγες ακόμη ελληνικές εταιρείες! Αναμένουμε τα οριστικά αποτελέσματα αλλά σε κάθε περίπτωση η προσπάθειά τους είναι αξιέπαινη! Είμαστε δίπλα τους και συνεχίζουμε την άψογη συνεργασία μας!

    • 27ΜΆΡΤΙΟΣ 17

      Ο

      Οι δημοσιεύσεις για την προσπάθειά μας συνεχίζονται!

      Διαβάστε εδώ τις τρεις τελευταίες δημοσιεύσεις για την ομάδα της mamasflavours:

      Ύπαιθρος Χώρα 14/02/17:

      http://www.ypaithros.gr/psifiako-mall-gia-tous-ginaikeious-sinetairismous/ 

      Fortune Greece 06/03/17: http://www.fortunegreece.com/article/mamas-flavors-paradosiakes-gefsis-apo-oli-tin-ellada-sto-piato-sas/  

      Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής 19/03/17:

      http://www.eleftherostypos.gr/oikonomia/87222-oi-geyseis-tis-ellinidas-manas-tora-kai-online/

    • 7ΦΕΒΡΟΥΆΡΙΟΣ 17

      Δεύτερη δημοσίευση για την ομάδα της mamasflavours!

      Με πολύ χαρά και ενθουσιασμό, διαβάσαμε την δεύτερη για την mamasflavours, δημοσίευση στο αγγλόφωνο site greece-is!

      Για να διαβάσετε το άρθρο κάνετε αντιγραφή και επικόλληση τον παρακάτω σύνδεσμο:

      **_http://www.greece-is.com/news/female-touch-traditional-greek-products/

      Συνεχίζουμε  ακόμα πιο δυναμικά!!

    • 24ΙΑΝΟΥΆΡΙΟΣ 17

      Παρουσίαση της mamasflavours στο Συνέδριο για τους Γυναικείους Συνεταιρισμούς - Δεκέμβριος 2016

       Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή μας στην εκδήλωση – αφιέρωμα για τους Γυναικείους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς που διοργάνωσε το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και τη Γενική Γραμματέα Ισότητας των Φύλων, το διήμερο 10 και 11 Δεκεμβρίου 2016, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας

       Την Κυριακή 11/12/2016 η εκπρόσωπος της ομάδας μας Μαρία Μοναστηριώτη, συμμετείχε ως επίσημη προσκεκλημένη και ομιλήτρια του Συνεδρίου παρουσιάζοντας σε ένα ευρύ κοινό για πρώτη φορά την πρωτοποριακή μας ψηφιακή πλατφόρμα mamasflavours.gr

      Η επιχειρηματική μας ομάδα έχει βραβευθεί με το 1ο Βραβείο σε διαγωνισμό νεοφυούς επιχειρηματικότητας που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ενώ το τελευταίο διάστημα στεγάζεται στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων (ΘΕΑ) του ΕΒΕΑ.

       Ένας από τους βασικούς σκοπούς της συγκεκριμένης ψηφιακής πλατφόρμας είναι να ενώσει όλους τους Γυναικείους Συνεταιρισμούς (και όχι μόνον) έτσι ώστε να λειτουργήσει ως υποστηρικτής τους σε θέματα Καινοτομίας, Εξωστρέφειας και Εκπαίδευσης ‘’ξεφεύγοντας’’ από την λογική ενός κλασσικού e-shop. Η ομάδα μας εργάζεται ήδη τρία χρόνια πάνω σε αυτό το έργο έτσι ώστε σήμερα, λίγο πριν τις αρχές του 2017 ένα μεγάλο ποσοστό της πλατφόρμας να είναι πλέον τεχνικά έτοιμο.

       Ήδη συνεργαζόμαστε στενά με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, την Γενική Γραμματεία Ισότητας, το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών, ενώ μέλη της ομάδας μας είναι επιστημονικοί συνεργάτες του Πανεπιστημίου Αθηνών προσφέροντας την κατάλληλη τεχνογνωσία, ενώ τέλος είμαστε ανοικτοί για συνεργασία, με οποιονδήποτε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα επιθυμεί να στηρίξει αυτήν την προσπάθεια.

       Στο πλαίσιο του Συνεδρίου: συναντήσαμε εκπροσώπους από 33 γυναικείους συνεταιρισμούς, συλλέξαμε 28 ερωτηματολόγια, με 6 συνεταιρισμούς συζητήσαμε αναλυτικά το πλαίσιο συνεργασίας, με 14 συνεταιρισμούς συμφωνήσαμε να επισκεφθούμε τους χώρους όπου παρασκευάζουν τα προϊόντα τους και τέλος με 10 συνεταιρισμούς πραγματοποιήθηκαν συζητήσεις χωρίς ατζέντα στο πλαίσιο του διήμερου Συνεδρίου.

       Η ομάδα μας κατά τη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου γνώρισε τις Γυναίκες των Συνεταιρισμών, συζήτησε μαζί τους και αφουγκράστηκε από κοντά τα προβλήματα που τις απασχολούν και τις δυσκολεύουν. Η εντύπωση και η διάθεση των Γυναικών των Συνεταιρισμών για την mamasflavours, υπήρξαν ιδιαίτερα θετικές, και αυτό μας γεμίζει με μια ιδιαίτερη χαρά και αισιοδοξία, αφού εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον για συνεργασία.

       Όπως διαπιστώθηκε από τις επιμέρους συζητήσεις μας μαζί τους, τόσο η σκέψη η δική μας όσο και η δική τους, έχουν έναν κοινό παρονομαστή: την συνεργασία και την συνέργεια ώστε να καταφέρουμε να κάνουμε γνωστά τα υπέροχα παραδοσιακά προϊόντα που παράγουν αλλά και να βρούμε λύσεις στα ακόλουθα θέματα που τους απασχολούν:

      ·         εξωστρέφεια και εξοικείωση με εργαλεία διαδικτυακού marketing,

      ·         εκπαίδευσης των μελών των συνεταιρισμών σε θέματα πιστοποίησης

      ·         ανάπτυξης καινοτομίας στη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων τους,

      Οι δράσεις μας έχουν πρωτίστως κοινωνικό χαρακτήρα και αποσκοπούν στην ανάπτυξη ενός αξιόπιστου δικτύου συνεργατών τόσο σε επίπεδο συνεταιρισμών, μικρών παραγωγών όσο και συνεργασιών σε επίπεδο προώθησης και προβολής των συγκεκριμένων προϊόντων  στο εξωτερικό μέσα από κατάλληλα δίκτυα διανομής ώστε να αναδειχθεί και να στηριχθεί η εξαιρετική δουλειά των γυναικών της υπαίθρου αλλά και οποιαδήποτε ομάδας Γυναικών δραστηριοποιείται στην αγροδιατροφή (Κοιν.Σ.Επ. κ.α.).

      Η ‘’Ιππολύτη’’, σε συνεργασία με τους Συνεταιρισμούς, δεσμεύεται να τους υποστηρίξει ουσιαστικά προσφέροντας υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών στους οργανωτικούς τομείς που υστερούν σήμερα, ώστε να συνεχίσουν πιο δυναμικά την λειτουργία τους και να εδραιωθούν όπως τους αξίζει και στην ελληνική και στην παγκόσμια αγορά. 

      Αυτό που πρέπει να γίνει όμως αντιληπτό είναι ότι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε είναι ο κοινωνικός σκοπός της δράσης μας. Δεν είναι τόσο η διαφήμιση και η προώθηση των παραδοσιακών προϊόντων των Γυναικείων Συνεταιρισμών, αλλά και η ανάδειξη του κοινωνικού έργου που επιτελούν τα μέλη των συνεταιρισμών στην τοπική κοινωνία που δραστηριοποιείται ο κάθε ένας.

       Παράλληλα, παρέχουμε στον χρήστη της ψηφιακής πλατφόρμας mamasflavours ταυτόχρονα με την ηλεκτρονική παραγγελία των παραδοσιακών προϊόντων που επιλέγει, να πραγματοποιεί, εφόσον το επιθυμεί, on-line κράτηση σε κάποιο από τα καταλύματα που διαθέτουν οι Συνεταιρισμοί (υπηρεσίες Αγροτουρισμού).

       Έτσι «παντρεύουμε» δύο διαφορετικές έννοιες:

      ·         την υγιή επιχειρηματικότητα με την έννοια του κοινωνικού αποτυπώματος

      ·         και του σεβασμού για το ίδιο το τοπικό προϊόν που παράγεται σε κάθε γωνιά της χώρας             μας.

       Για οποιεσδήποτε περαιτέρω πληροφορίες τυχόν χρειαστείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κυρία Μοναστηριώτη Μαρία – Υπεύθυνη Ομάδας στο  693 2873019  **ή στο  marmonast@yahoo.gr**

    • 24ΙΑΝΟΥΆΡΙΟΣ 17

      Εφημερίδα των Συντακτών - Άρθρο για την mamasflavours - Ιανουάριος 2017

      Οι γυναικείοι συνεταιρισμοί στην Ελλάδα μαραζώνουν...

      16.01.2017, 16:22 

      Ετικέτες:  συνεταιρισμόςγυναίκεςΕλλάδα

      Συντάκτης: Χριστίνα Πάντζου,** Μιχαήλ Άγγελος Κωνσταντόπουλος**

      Oι συνεταιρισμοί αλλάζουν τη ζωή των γυναικών προσφέροντάς τους εισόδημα, αξιοπρεπή δουλειά, νέους ορίζοντες και αυτονομία. Αλλά στην Ελλάδα, οι γυναικείοι αγροτικοί συνεταιρισμοί δεν έχουν καταφέρει να κάνουν τη διαφορά για τα μέλη τους.

      Ελάχιστο εισόδημα, μικρή παραγωγή, έλλειψη ενημέρωσης και πρόσβασης σε χρηματοδοτικά εργαλεία, απουσία δικτύωσης και συνεργασίας για ελαχιστοποίηση του κόστους και κοινή προώθηση των προϊόντων τους, αδυναμίες στην τεχνογνωσία, το μάρκετινγκ, τη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου...

      Αυτές είναι μερικές από τις βασικές διαπιστώσεις έρευνας που έγινε από την Ελένη Τσιομίδου, δρα Αγροτικής Κοινωνιολογίας στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥπΑΑΤ) σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Ισότητας (ΓΓΙ), στο πλαίσιο των κοινών προσπαθειών για να χαρτογραφήσουν τα προβλήματα που οδήγησαν το ένα τρίτο των γυναικείων συνεταιρισμών να παύσουν τη λειτουργία τους τα τελευταία χρόνια.

      Έπειτα από 23 συναντήσεις που οργάνωσε το ΥπΑΑΤ σε συνεργασία με τη ΓΓΙ με μέλη γυναικείων αγροτικών συνεταιρισμών σε όλη την επικράτεια εκπονήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που στάλθηκε στους 99 εν λειτουργία.

      Αυτό αποτέλεσε και τη βάση των συμπερασμάτων της έρευνας που παρουσιάστηκε σε συνέδριο αφιερωμένο στην Ελληνίδα αγρότισσα που οργάνωσαν τον περασμένο Δεκέμβριο το ΥπΑΑΤ, η ΓΓΙ και η Περιφέρεια Αττικής.

      Υψηλό κόστος

      Σύμφωνα με την έρευνα, η πλειονότητα των γυναικείων αγροτικών συνεταιρισμών έχει έναν πολύ μικρό κύκλο εργασιών λόγω περιορισμένης παραγωγής, υψηλού κόστους και αδυναμίας προώθησης των προϊόντων τους.

      Η κατά κύριο λόγο χειρωνακτική εργασία ανεβάζει το κόστος κι έτσι τα προϊόντα τους δεν μπορούν να ανταγωνιστούν σε τιμές αυτά της βιομηχανίας, ενώ η παραγωγή δεν είναι σταθερή και αυξομειώνεται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των πρώτων υλών.

      Μόνο 5 συνεταιρισμοί δήλωσαν ότι έχουν πιστοποίηση ISO ή και HASCC, καθώς όπως σημείωσαν κάποιες συνεταιρίστριες στο συνέδριο η διαδικασία είναι περίπλοκη, οι προϋποθέσεις πολλές και το κόστος σημαντικό.

      Τα προβλήματα αυτά επιτείνονται από το γεγονός ότι είναι σχεδόν ανύπαρκτη η δικτύωση και η συνεργασία ανάμεσα στους γυναικείους αγροτικούς συνεταιρισμούς ώστε να ξεπεράσουν κοινά προβλήματα.

      Οι περισσότεροι λειτουργούν τοπικά και δεν διαθέτουν σημείο πώλησης σε κοντινά αστικά κέντρα.

      Μόνο 13 συνεταιρισμοί δαπανούν για διαφήμιση. Ελάχιστοι μετέχουν σε εκθέσεις λόγω του κόστους μεταφοράς κι ακόμη λιγότεροι διαθέτουν τα προϊόντα τους ηλεκτρονικά ή αξιοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα.

      Σε όλα αυτά έρχονται να προστεθούν η έλλειψη υποδομών και κεφαλαίων, η μικρή πρόσβαση σε προγράμματα ανάπτυξης και προβολής των προϊόντων τους, οι περιορισμένες δυνατότητες αξιοποίησης της πληροφόρησης, π.χ. για χρηματοδοτικά κι άλλα προγράμματα, η απουσία εξειδίκευσης σε σύγχρονες μορφές μάρκετινγκ, αλλά και συμβουλευτικής για την κάλυψη όλων αυτών των κενών.

      Έτσι, περισσότεροι από τους μισούς συνεταιρισμούς που απάντησαν στο ερωτηματολόγιο είχαν ζημία σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

      Ως συνέπεια, ελάχιστες είναι οι γυναίκες που καταφέρνουν να κερδίσουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα.

      Οι περισσότερες δήλωσαν ότι η μηνιαία αποζημίωση κυμαίνεται ανάμεσα στα 100-200 ευρώ και ότι πολλές φορές εργάζονται χωρίς κέρδος ή για ελάχιστα ευρώ όλη τη διαχειριστική περίοδο.

      Τι τις κρατά; Η αγάπη γι’ αυτό που κάνουν, το πείσμα να τα καταφέρουν, η ελπίδα πως όλα θα αλλάξουν και η Πολιτεία θα ασχοληθεί σοβαρά με τη δημιουργία ενός ευνοϊκού οικοσυστήματος για την ανάπτυξη των γυναικείων αγροτικών συνεταιρισμών.

      Μορφές συλλογικής αυτο-οργάνωσης, τις οποίες πολλές από αυτές θεωρούν αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής και αλληλέγγυας οικονομίας, όπως δήλωσαν εκπρόσωποί τους στο συνέδριο.

      Η κρίση ''έπνιξε'' έναν στους τρεις Γυναικείους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς..

      Ήταν 1983 όταν 24 γυναίκες από την Πέτρα Λέσβου ίδρυσαν τον πρώτο γυναικείο αγροτικό συνεταιρισμό.

      Στήθηκε με τη συνδρομή της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, άντεξε στον χρόνο και σήμερα προσφέρει καταλύματα στον ξενώνα τους και παραδοσιακό φαγητό στο εστιατόριό τους, που έχει αποκτήσει τέτοια φήμη ώστε δέχονται και κρατήσεις από το εξωτερικό.

      Ο Γυναικείος Συνεταιρισμός Πέτρας έγινε πηγή έμπνευσης για πολλές γυναίκες σε ολόκληρη την Ελλάδα, που ήθελαν να αυξήσουν το οικογενειακό εισόδημα και να γίνουν ανεξάρτητες.

      Τα επόμενα χρόνια -και ιδίως τη δεκαετία του 1990 και του 2000- παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση των γυναικείων αγροτικών συνεταιρισμών.

      Είναι ευνοϊκή εποχή όπου ρέουν κοινοτικά κονδύλια για τη στήριξη των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας με χαμηλούς κοινωνικο-οικονομικούς δείκτες και τρέχουν τα Leader και τα Ολοκληρωμένα Προγράμματα Ανάπτυξης Αγροτικού Χώρου (ΟΠΑΑΧ) που βοήθησαν πολύ στην ίδρυση και την ανάπτυξη των γυναικείων συνεταιρισμών.

      Η Γενική Γραμματεία Ισότητας έπαιξε σημαντικό ρόλο προσφέροντας νομική ενημέρωση στις γυναίκες αλλά και επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης και επιμόρφωσης.

      Σημαντική ώθηση έδωσε και ο Ν. 2810/2000, απλουστεύοντας τις διαδικασίες σύστασης, εξομοιώνοντας τους γυναικείους συνεταιρισμούς με τους αγροτικούς και περιορίζοντας τον αριθμό των μελών από 20 σε 7.

      Έως το 2012 υπήρχαν καταγεγραμμένοι 141 γυναικείοι αγροτικοί συνεταιρισμοί. Από την έρευνα που έκανε η Ελένη Τσιομίδου του ΥπΑΑΤ αποκαλύφθηκε πως η κρίση και η έλλειψη πολιτικών στήριξης τούς αποδεκάτισαν.

      Στο τέλος του 2016 μόνο 99 από αυτούς βρίσκονται εν ενεργεία, εκ των οποίων μόλις οι 6 ιδρύθηκαν μετά το 2012.

      Γεγονός που σημαίνει πως σε περίοδο μικρότερη των 4 ετών έπαψε να λειτουργεί περίπου το 1/3 των γυναικείων συνεταιρισμών.

      Ο μεγαλύτερος αριθμός τους απαντάται στη Θεσσαλία (19), στην Κρήτη (17), στο Βόρειο Αιγαίο (11) και στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη (10).

       ...αλλά υπάρχουν και νέες ιδέες...

      Μία πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα για τους γυναικείους συνεταιρισμούς στη χώρα μας ξεκινά σύντομα τη λειτουργία της ύστερα από 3 χρόνια προετοιμασίας από την ομάδα του mamasflavours.gr.

      Σκοπός της είναι να ενώσει όλους τους γυναικείους συνεταιρισμούς και όχι μόνο και να λειτουργήσει υποστηρικτικά σε θέματα καινοτομίας, εξωστρέφειας και εκπαίδευσης ή απλώς να αποτελέσει άλλο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα διαφήμισης ελληνικών παραδοσιακών προϊόντων.

      Η πλατφόρμα παρουσιάστηκε από την υπεύθυνη ανάπτυξης και διαχείρισής της, Μαρία Μοναστηριώτη, για πρώτη φορά στο Πανελλαδικό Συνέδριο Γυναικείων Συνεταιρισμών που έλαβε χώρα στο ΣΕΦ στις 10 και 11 Δεκεμβρίου.

      Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η ομάδα του mamasflavours (γνωστή και ως Ιππολύτη), συναντήθηκε με εκπροσώπους 33 συνεταιρισμών από τους οποίους συνέλεξε ερωτηματολόγια με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και με αρκετούς προχώρησε σε συζητήσεις για πιθανή συνεργασία.

      Αυτή τη στιγμή υπάρχει συνεργασία με το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης, τη Γενική Γραμματεία Ισότητας, το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών, ενώ μέλη της ομάδας είναι επιστημονικοί συνεργάτες του Πανεπιστημίου Αθηνών.

      Το mamasflavours έχει βραβευτεί με το 1ο βραβείο στον πανελλήνιο διαγωνισμό νεοφυούς επιχειρηματικότητας Aegean Start-ups του Πανεπιστημίου Αιγαίου το 2015 και το τελευταίο διάστημα στεγάζεται στη Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων (ΘΕΑ) του ΕΒΕΑ.

      Παράλληλα, τα μέλη του δηλώνουν ανοικτοί σε συνεργασίες με όποιον δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα θέλει να στηρίξει τη συγκεκριμένη προσπάθεια κοινωνικού χαρακτήρα.

      «Ξεκινήσαμε με ελάχιστο κεφάλαιο και βασιστήκαμε περισσότερο στις δεξιότητες των ανθρώπων μας. Προσπαθούμε να σπάσουμε το στερεότυπο του “αν δεν υπάρχουν χρήματα δεν γίνεται τίποτα”. Σίγουρα η απόσταση ανάμεσα σε ένα business plan και την υλοποίηση του είναι μεγάλη αλλά δεν σημαίνει ότι είναι ακατόρθωτη και εκτός από τους γυναικείους συνεταιρισμούς και γυναίκες αγρότισσες και επιχειρηματίες, θέλουμε να έρθουμε κοντά με ομάδες νέων και μικροπαραγωγούς για να τους παρέχουμε τεχνογνωσία και να τους βοηθήσουμε στην προώθηση των προϊόντων τους», μας λέει ο Λευτέρης Μπαμπάσης, μέλος της ομάδας διαχείρισης της ψηφιακής πλατφόρμας. Στη συνέχεια μας εξηγεί ότι για πολλές νέες προσπάθειες η εξεύρεση πόρων είναι πράγματι πολύ δύσκολη, ενώ το φορολογικό πλαίσιο καθόλου ευνοϊκό.

      Πακέτα υπηρεσιών

      Στους ενδιαφερόμενους γυναικείους συνεταιρισμούς θα προσφέρονται διάφορα «πακέτα υπηρεσιών» ανάλογα με τις συγκεκριμένες ανάγκες.

      Εξάλλου, οι περισσότεροι από 10 συνεργάτες του mamasflavours είναι σε διάφορες ειδικότητες όπως φωτογράφοι, τεχνικοί Η/Υ, λογιστές κ.ά.

      Στόχος είναι να μειωθεί το λειτουργικό κόστος των γυναικείων συνεταιρισμών, ώστε να είναι βιώσιμοι και να μπορούν να παρέχουν θέσεις απασχόλησης στις τοπικές κοινωνίες.

      Όπως μας εξηγούν, οι συγκεκριμένες δράσεις έχουν πρωτίστως κοινωνικό χαρακτήρα και αποσκοπούν στην ανάπτυξη ενός αξιόπιστου δικτύου συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με σκοπό να αναδειχθεί και να στηριχθεί η εξαιρετική δουλειά των γυναικών της υπαίθρου αλλά και οποιασδήποτε ομάδας γυναικών δραστηριοποιείται στον τομέα της αγροδιατροφής (ΚοινΣΕΠ κ.ά.).

      Παράλληλα, ιδιαίτερη βαρύτητα και υποστήριξη θα δοθεί και στο κομμάτι της εκπαίδευσης των γυναικών των συνεταιρισμών, ώστε να αξιοποιηθούν και να υιοθετηθούν οι νέες τεχνολογίες και οι συνεταιρισμοί να μπορούν να αντεπεξέλθουν στους σύγχρονους τρόπους επιχειρηματικότητας.

      Επίσης, οι χρήστες της πλατφόρμας εκτός από τις παραγγελίες προϊόντων θα μπορούν να πραγματοποιούν και κρατήσεις σε κάποιο από τα καταλύματα που διαθέτουν οι συνεταιρισμοί στο πλαίσιο του αγροτουρισμού παντρεύοντας με αυτό τον τρόπο την υγιή επιχειρηματικότητα με τον σεβασμό στα τοπικά προϊόντα και τις τοπικές κοινωνίες.

      Μακροπρόθεσμος στόχος είναι να καταστεί εφικτή η δημιουργία ενός Μεσογειακού και Ευρωπαϊκού Δικτύου Υποστήριξης Γυναικείων Συνεταιρισμών και Ομάδων Γυναικών με τη μορφή μιας ενιαίας Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Πλατφόρμας.

      Με αυτό τον τρόπο κάθε γυναίκα επιχειρηματίας από τον χώρο του αγροτουρισμού και της αγροδιατροφής θα μπορεί να ενταχθεί ως μέλος και να έχει πρόσβαση σε υποστηρικτικές υπηρεσίες και περισσότερους ενδιαφερόμενους για τα προϊόντα της.

      Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν περίπου 100 γυναικείοι συνεταιρισμοί από τους οποίους λιγότερο από το 16% πραγματοποιεί ηλεκτρονικές πωλήσεις: «Πρέπει να βοηθήσουμε τους υπάρχοντες συνεταιρισμούς να διατηρηθούν και να είναι βιώσιμοι. Εάν μπορείς να το ονειρευτείς, μπορείς και να το πράξεις και αυτό αποτελεί μια συμβουλή και για τις ομάδες νέων που θέλουν να δραστηριοποιηθούν», καταλήγει ο κ. Μπαμπάσης

      Για οποιεσδήποτε περαιτέρω πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Μαρία Μοναστηριώτη, υπεύθυνη ομάδας, στο 693 2873019 και στο marmonast@yahoo.gr ή info@mamasflavours.gr

    • 24ΙΑΝΟΥΆΡΙΟΣ 17

      Πρόσκληση σε Συνέδριο - Δεκέμβριος 2016

      Πρόσκληση της Ομάδας της ''Ιππολύτη'' στο Συνέδριο για τους Γυναικείους Συνεταιρισμούς στο ΣΕΦ στις 10 & 11 Δεκεμβρίου 2016!